Sunday, January 23, 2011

Akhirnya..siap gak mural kat dinding..(Job time cuti sem)

Gambar-gambar MURAL

19/01/2011
1st touchup



23/01/2011
final touchup


Alhamdulilah siap juga kerja meMURALkan dinding ni,,
fuh, banyak juga mudal kena keluarkan nak beli bahan2 MURAL ni..
maklum la dulu masa kat skola modal xpyah kuar time 2 kena buat
mural tuk skolah lestari.. sume cikgu support..
hehe.. skrg dh kena pakai modal sendiri..hehe..
tp kira enjoy gak buat MURAL ni walaupn cuaca yang tak menentu..
kerja tetap wajib di jalankan.. sebenarnya ni xsiap lg..
bahagian kraftangan dengan bhgian bilik jahitan tak sempat nak "conteng"
hehe.. klau ade masa lapang boleh kot sambung.. sebab 24/01/2011 ni dah naik kelas..
takda siapa nak gantikan kerja ni..hish.terpaksa la tggu cuti nanti..
kerja ni pun takkan siap klau tak dibantu adik, mama ngn ayah..
thanks ayah, mama n ika..^^..len kali boleh tulun lg..hehe

*gamba perspektif dari kanan je dpt ambil sbab time nak ambil ni tgh hujan lebat c(=

All Rights Reserved  ©  2011 DashArtCubixm


No comments:

Post a Comment

Post a Comment