Friday, March 4, 2011

di hati ini hanya tuhan sahaja yg tahu

worst day..
dari 1 masalah ke masalah yang lain..
bgun pagi2 je aku dh rasa tak sedap badan..
mn tknya..bgun2 tetibe skit dada.. pastu lmbat la g klas ari ni..
oke kira xpe la skit dada skjap je.. then pas siap2 nk g klas..
prut aku memulas..adoi pkir 2-3 kali nk pg ke x.. dh la ari ni
ade meeting lg..ok, aku truskn niat aku pg klas..
dlm perjalanan g kolej, prut aku mcm dh ok sket la..
tiba2 lpas je aku parking kereta aku kat kota raya tetibe
perut aku memulas balik..rase cm xsdap ati je td mse nk pg klas..
mmg aku dh agak da.. so, smpi2 trus g bayar 30sen..msuk toilet..
disebabkn xtahan..lpas 2 aku start kereta balik trus dan x masuk klas..
balik drive kereta dh mcm org hilang akal..skit prut pnya pasal..
mmg aku xingt la keta ke lori kat dpn.. pe lg pecut, nasib baik waras lg..
klau x mmg aku dh cium bontot lori.. aku rase cm dh bwk ferari lak td..
sume keta sport2 aku ptong..bkn stkat potong tp siap cilok lg..
mmg dh xpkir ape..pkir skit prut je..smpi lampu merah pn aku langgar..
mntak2 xde saman smpi umh..hehe..
mmg mlmpau prut ni.. d'sebabkn ko la aku cmni..cis,,
sume keje ari ni x mnjadi..aishh,, ble dh smpi rumh bru lega..
tp kli ni skit prut ni lain mcm.. sbb dlu aku pnh gak kne CB lbih smggu
xbaik.. smpi dpt ANEMIA bkn insomia... anemia sjenis pnyakit yg hlng darah MERAH..
xtau cmner la bole dpt pnyakit 2..muke pucat gila..brat badan trun mndadak..
aishh,, hanya tuhan je yg tahu nasib aku mse 2..dh mcm mayat hidup pn ade..
mn taknya..makan msuk dlm bdn bpe mnit kuar blik..mnum sket kuar blik..
xtau la cmner nk lock pintu keluar..huhu.. tp mmg perit la ble dpt ANEMIA ni..
biasa org masukn 1pain darah dh ok.. tp aku msuk 2pain darah..xsmpi smggu..
darah hilang..dr. pn pelik.. smpi smple darah aku hantar pg jerman(darah aku dh smpi jerman, aku xsmpi2 jgk)..kne byar 100hnggt xslap..nasib bek hospital kerajaan..klau swasta mau x smpi 5riban..
dkt bpe bulan baru baik.. lpas dr. xdpt cari jawapan.. ayh aku bg la mnum susu kambing..
HI GOAT..wlaupun xsuka susu..tp tuk kebaikan terpaksa walaupn x rela..
Alhamdulilah..lpas 1 kotak aku mnum..darah merah kmbali normal..berat badan aku pn naik..
lpas 2 kuar2 hospital aku gemuk skjap..cm kelakar je..
ish, aku xnk jd cm 2 balik..adoi, pning aku pkirkn skit prut aku ni..
mybe system bdn aku dh lari fungsinye kot..bnyi cm kelakar..
tp hanya tuhan je yg tahu..dugaan demi dugaan..cabaran demi cabaran..
setiap dugaan pasti ada hikmahnya..setiap penyakit pasti ada penawarnya..

No comments:

Post a Comment